Bevételnövelő innovatív ajánlatok
Az idő és energiarabló, napokig tartó ajánlatkérések és a PDF csatolmányok ideje lejárt. A Brandocs Magyarországon egyedülálló, értékesítést ösztönző platform, mely segítségével az ajánlat elfogadás folyamata akár egy napon belülre is rövidülhet.
Emeld magasabb szintre az ajánlatkészítést
Intelligens dokumentumok
A képernyőoptimalizált, termékfotós, arculatazonos ajánlataiddal elnyerheted vásárlóid bizalmát, elősegítve ezzel döntésüket, megrendelésüket. Meg fogsz lepődni a sok pozitív visszajelzésen.
Naprakész utánkövetés
Látni fogod, hogy ügyfeled nem csak megnyitotta, de végig is nézte az ajánlatot. Tudni fogod, hogy mikor áll készen a döntésre. Ő pedig imádni fogja, hogy egyetlen gombnyomással megrendelheti azt, amire szüksége van.
Kevesebb adminisztráció
A Brandocs mindent észben tart és a megfelelő időben figyelmeztet a következő feladatokra. Mind a vásárlók, mind az értékesítők egyetlen kattintással elérhetik a legfrissebb ajánlatokat.
„Látható, figyelhető, hogy a vevő mikor nyitotta meg az ajánlatot, melyről azonnal jelzést küld nekünk a Brandocs.”
„A Brandocs értékesítést támogató megoldásaival az értékesítő csapat meg tudja duplázni a saját hatékonyságát.”
Mit nyújthat cégednek a Brandocs?
Interaktív ajánlatok
Kiküldött ajánlatod egy landing oldalon jelenik meg, ami nemcsak arculatazonos, de még interaktív is. Ha ügyfelednek igényük van rá, akár le is tölthetik. A kommunikáció köztetek gyors és hatékony lesz.
Kiemelkedő ügyfélkezelés
A Brandocs automatizált online ajánlatutánkövető eszköz az értékesítés hatékonyságának növelése mellett még abban is segít, hogy ne legyen több elfelejtett ügyfél vagy késedelembe esés.
Hatékonyabb feladatkezelés
A Brandocs segítségével értékesítő kollégáid is jobban átlátják majd a feladataikat. Megszabadulnak az elavult és bonyolult folyamatoktól, a különböző táblázatok töltögetésétől és további PDF-ek gyártásától.
„A bevezetés eredményét nagyvonalakban úgy lehetne leírni, hogy az értékesítőink kaptak egy személyi titkárnőt, aki folyamatosan jelzi nekik, hogy mi a teendőjük. Nincs több cetli, füzet vagy naptárjegyzék, ugyanis, ha tényleg jól használja a Brandocs rendszert az értékesítő, akkor az valóban az ő jobbkeze vagy személyi titkárnője lesz, aki helyette is észben tartja a feladatokat.”
Esettanulmány →
Milyen előnyökre tettek szert már a Brandocs felhasználók?
- Az ajánlatküldésük minden mozzanata pontosan mérhető és utánkövethető.
- Termékfotós és arculatazonos ajánlataikkal kitűnnek versenytársaik közül.
- Rövidebb idő alatt lényegesen több megrendelésük realizálódik.
- Vásárlóiktól folyamatosan pozitív visszajelzéseket kapnak.
- Értékesítőik maguk mögött hagyhatják az e-mail küldözgetést és a PDF csatolmányokat.
- Üzleti folyamataik rendszerezettebbek, értékesítőik pedig stresszmentesebbek lettek.