ifj. Vengrinyák Tibor – operatív vezető, Farm-Ker, Nyíregyháza

Az Újház hálózatot dinamikus növekedés, gazdasági stabilitás és az újdonságokra való nyitottság jellemzi. A hálózat több tagcége is az elsők között választotta a Magyarországon egyedülálló, online ajánlatkészítő platformot: a BRANDOCS-t. Gyorsan megértették, hogy ezzel nemcsak időt és energiát takaríthatnak meg, de több megrendelést is generálhatnak.

 

A FARM-KER ÉS A BRANDOCS SIKERTÖRTÉNETE

A nyíregyházi Farm-Ker története a 80-as években családi vállalkozásként indult. Folyamatos tanulás és erőfeszítések révén mára több mint 40.000 féle terméket kínálnak és korszerű gépparkkal rendelkeznek. Prémium kategóriás fürdőszoba- és csempeáruházukkal, valamint 600 négyzetméteres, nonstop látogatható térkő mintakertjükkel a keleti régió egyik meghatározó építőanyag kereskedésévé váltak. Sikerük kulcsa a hit és a bizalom. Korán megértették, hogy minden ügyfél egyforma odafigyelést igényel; ezért folyamatosan értékelték dolgozóik és partnereik szakértelmét, és sosem felejtették el, hogy mindig van hova tovább fejlődni. Egy ilyen új mérföldkő lett az életükben az új értékesítést ösztönző, automatizált ajánlatadó eszköz: a BRANDOCS.

 

PÁR HÓNAP ALATT MEGTÉRÜLŐ BEFEKTETÉS

Ifjabb Vengrinyák Tibor a cég operatív vezetőjeként büszke arra, ahogy cégük odafigyel az ügyfelekre. Mélyen hisz benne, hogy a kliens ott fog vásárolni, ahol érzi, hogy fontosnak tartják, ahol megértik az igényeit, egyszóval ahol értékelik. Számára egyértelmű volt, hogy a BRANDOCS és a MiniCRM rendszerek használata szó szerint nélkülözhetetlen vállalkozásuk számára.

Mi az innováció hívei vagyunk. Ezek a rendszerek is ezt szolgálják, amellett, hogy emelik a szolgáltatás minőségét. Úgy nyújtanak jobb vevői élményt, hogy csökkentik a kollégáim munkaterhelését. Azt gondolom, hogy ez a mai világban egyszerűen megfizethetetlen. Bő három hónapja használjuk a rendszert. Ezalatt 10%-kal több megrendelést tudtunk nyerni ezen a szűkülő piacon. Pár hónap alatt megtérült a befektetésünk.

– vallott őszintén sikereikről a vezető.

 

UTÁNKÖVETÉS FELSŐFOKON

A kereskedelmi üzletág vezetőjét arról kérdeztük, hogy számára milyen tapasztalatokat, élményeket hozott a BRANDOCS. Tóth Attila hálás volt a rengeteg segítségért, amit a bevezetés során kaptak. Vezetőként természetesnek vette azt is, hogy munkatársai jól fogadták az újdonságot és könnyedén vették az akadályokat. Nem ez volt az első innováció az életükben, sőt, kifejezetten keresik a haladás útját. Az egyedüli kihívást a vevőtörzs rendbetétele jelentette, onnantól minden ment, mint a karikacsapás.

Egy értékesítő kolléganőnk küldte el az első BRANDOCS ajánlatot egy régi kivitelező partnerünk részére. Ezt követően felhívta telefonon, megmutatta, hogy a linkre kattintva tudja megnyitni az ajánlatot, és elmondta, hol kísérheti majd figyelemmel a rendelési státuszt, továbbá hol tehet fel kérdést is az ajánlaton belül. Régi partnerünk jókedvűen jegyezte meg, hogy ezentúl mindig ilyen ajánlatokat akar kapni. Ezt követően a rendelés gombra kattintva megrendelte a választott csempét, majd ötcsillagos értékelést adott.

– emlékezett vissza az első BRANDOCS élményre Tóth Attila.

A kereskedelmi vezető azt is elmesélte, hogy először meglepték a napi szintű rendszerüzenetek, melyekben az ajánlatok megvalósulásáról kaptak adatokat, de ma már meg sem tudnának lenni a részletes statisztikai adatok nélkül. Örömmel nyugtázza, hogy a BRANDOCS segítségével az értékesítő kollégák is jobban átlátják a feladataikat. Az új automatikus ajánlatküldő és utánkövető platform segítségével megszabadultak az addigi bonyolultabb folyamatoktól és a különböző táblázatok töltögetésétől. Csupán egyetlen programot kell használniuk, ott megtalálnak mindent, amire szükségük van.

 

LEHETNE MÉG ENNÉL IS EGYSZERŰBB?

Az Újház Farm-Ker kiemelten figyel ügyfeleire, azok igényeire, de vigyáz arra is, hogy ne legyen tolakodó, ne keltse azt az érzetet klienseiben, hogy mindenképpen rájuk akar erőltetni valamit. Ezért is aratott olyan nagy sikert körükben a BRANDOCS utánkövető funkciója, amely pontosan jelzi az egyes kiküldött ajánlat státuszát. Mi lehetne egyszerűbb annál, mint akkor felhívni az ügyfelet, amikor már elolvasta az ajánlatot és még emlékezik annak tartalmára? A BRANDOCS azt is részletesen megmutatja, mikor nyitották meg az ajánlatot, végignézték-e annak a teljes tartalmat, továbbá azt is jelzi, mennyi időt töltött az érdeklődő az ajánlat áttekintésével. Egy jó értékesítő ezekből az apró, de annál fontosabb információkból rögtön tudni fogja, hogy ügyfelük döntőképes-e már.

A BRANDOCS sokkal több, mint automatikus ajánlatküldő és utánkövető rendszer. Nem volt olyan, akinek ne tetszett volna! Szerették a fényképes megjelenítést, először meg is lepődtek, hogy a felület képernyő-optimalizált. A BRANDOCS rendkívül logikus, mindenki könnyen kiismeri magát az ajánlatban! Ügyfeleink figyelik a státuszt, ma már magabiztosan használják a kérdezőpanelt is. Még a vásárlás élményét is értékelhetik a folyamat végén; és minden mozzanat mérhető!

– teszi hozzá vidáman a Fürdőszobaszalon csempe-szaniter vezetője, Czirjákné Varga Rózsa.

 

APRÓ FIGYELMESSÉGEK KÜLÖNBÖZTETNEK MEG VERSENYTÁRSAINKTÓL

Az Újház Farm-Ker indulása óta azon dolgozik, hogy ügyfeleit maximálisan kiszolgálva kitűnjön versenytársai közül. Az elmúlt 37 év során a versenyhelyzet egyre fokozódott. Napjainkra pedig létkérdés, hogy haladni tudjanak a korral, hogy jókor szólítsák meg a termékeik, szolgáltatásaik iránt érdeklődőket. Az e-mailhez csatolt pdf-ek kora véget ért. A BRANDOCS segítségével egy olyan intelligens dokumentummal találkozik az ajánlatkérő, ami megjelenésében tökéletesen illeszkedik okoseszközéhez, legyen az mobiltelefon, tablet, laptop vagy asztali számítógép. Az érdeklődő nemcsak egy ajánlattal találkozik, hanem valódi megtekintési élményben részesül interakciókkal, képekkel, videókkal. A megrendelés leadását követően pedig azonnal visszacsatolhatja élményét és értékelheti az egész vásárlási folyamatot. Érzi, hogy fontos, hogy odafigyelnek rá, hogy mindez a haladás és változás érte is történik.

A piac egyre inkább telítődik, apró figyelmességek és szakmai újítások mentén lehet több vásárlót nyerni. A BRANDOCS pont egy ilyen innováció. Az új online platform segítségével folyamatos, naprakész információk állnak rendelkezésünkre, ami alatt nemcsak az elfogadott ajánlatokat értjük, hanem a részletes statisztikai adatokat is:

– hány ajánlatot küldtünk ki?
– mikor nyitották meg az azokat?
– mennyi időt töltöttek a megtekintésükkel?
– mindebből hány vásárlás született?
– mindez mennyi idő alatt jött létre?
– amelyekből nem született vásárlás, azok melyik pontnál hiúsultak meg és miért?

Értékes időt és energiát tudunk megtakarítani ezzel a 100%-ban hazai fejlesztésű, háttértámogatási csapattal rendelkező, értékesítést támogató platformmal úgy, hogy közben növekedést is érhetünk el ezen a szűkülő piacon.

 

Ha szeretnél bevételnövelő innovatív ajánlatokat, csatlakozz a Brandocs felhasználóihoz!