Czank Szilárd – cégvezető, Sz+C Stúdió Kft., Szekszárd
Az innovatív szemléletű Újház építőipari hálózat egyre több tagcége tesz tanúbizonyságot nyitottságáról és kötelezi el magát a magyar piacon eddig egyedülálló, automatizált ajánlatkészítő eszköz, a BRANDOCS mellett. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az új online platform megszabadítja az értékesítőket a felesleges adminisztrációtól és nyilvántartásoktól. Minél több adatot táplálnak a rendszerbe, annál rendszerezettebb feladat áttekintést biztosít. A szoftver priorizált figyelmeztető üzenetekkel is könnyebbé teszi felhasználói napi szintű munkáját.
AZ SZ+C STÚDIÓ ÉS A BRANDOCS SIKERTÖRTÉNETE
A szekszárdi székhelyű Sz+C Stúdió legfontosabb célkitűzése, hogy megrendelői számára teljes körű szolgáltatást és kimagasló minőséget biztosítson. Sikerük kulcsa nem kizárólag a termékválasztékban vagy a szakértői gárdában rejlik. Szerepet játszik benne a cég családias jellege is – ők azok, akik mindig szentelnek időt a hozzájuk betérő ügyfelekre. Haladó szellemiségük és a jobb megoldásokra, innovációkra való törekvésük kapcsán találkoztak a BRANDOCS rendszerrel, ami egyből megnyerte őket. A cégvezető, Czank Szilárd szerint a papíralapú ajánlatok korszaka lejárt, digitális irányba kell fejleszteni! A BRANDOCS pont ezt a célt szolgálja: a rendszer automatikusan küldi ki az árajánlatokat. A platform használata során szerzett tapasztalataikat, élményeiket szívesen osztják meg azokkal, akik még bizonytalanok az elköteleződést illetően.
„A BRANDOCS OLYAN, MINTHA ÉRTÉKESÍTŐINK EGY SZEMÉLYI TITKÁRNŐT KAPTAK VOLNA”
A cégvezető elsősorban forgalomnövekedést vár az új automatizált, online ajánlatküldő és utánkövető rendszer bevezetésétől. A BRANDOCS kulcsfunkcióját az utánkövető modul működésében látja. Az onnan naprakészen kinyerhető adatok között van az az üzleti plusz potenciál, ahonnan új vásárlókat vagy további megrendeléseket lehet nyerni. Ám azt is hangsúlyozta, hogy a célok eléréséhez elengedhetetlenül fontos az is, hogy az értékesítő kollégák integrálják mindennapi munkájukba az új platformot. Ez számára egyet jelent azzal, hogy munkatársai tudatosan és teljes mértékben kihasználják a BRANDOCS nyújtotta előnyöket. Az új rendszer önmagában is egy ideális eszköz, ahol az ajánlatokat az adott cég arculatára lehet formálni, azonban hasznosítani kell az általa összegyűjtött statisztikákat, napi riportokat is. Egyszóval: érdemes élni az általa felkínált páratlan lehetőségekkel.
A bevezetést nagyvonalakban úgy lehetne leírni, hogy az értékesítőink kaptak egy személyi titkárnőt, aki folyamatosan jelzi nekik, hogy mi a teendőjük. Az értékesítő munkakör nagyon komplex: számtalan dologra kell odafigyelniük és azokat fejben tartaniuk. És ez az a pont, ahol a BRANDOCS a segítségükre tud sietni. Nincs több cetli, füzet vagy naptárjegyzet, ugyanis, ha tényleg jól használja ezt a rendszert az értékesítő, akkor az valóban az ő jobbkeze vagy személyi titkárnője lesz, aki helyette is észben tartja a feladatokat.
– elemezte tapasztalatait a cégvezető.
„MERJÜNK ÉLNI A DIGITÁLIS KORSZAK ÚJÍTÁSAIVAL”
Czank Szilárd arról is büszkén számolt be, hogy a BRANDOCS által készített árajánlatok – más vállalatirányítási rendszerben készült ajánlatokkal összehasonlítva – sokkal szebben, a cégarculatnak is megfelelő módon jelennek meg. Ugyanakkor képernyő-optimalizáltak, így bármilyen okos eszközön tökéletes megjelenést nyújtanak. Sőt, a termékeket termékképekkel is megtámogatja az eszköz. Vásárlóiktól erre kapták a legtöbb pozitív visszajelzést.
A BRANDOCS kiküldi a partnereknek, ügyfeleknek a linket, ami alatt egy személyre szabott, saját arculatú árajánlat található. Így nem nekünk kell e-mail-t küldeni, ahhoz PDF-et csatolni. A kiküldött árajánlat bármikor módosítható, egy frissítéssel azonnal látni lehet a változtatásokat is. Ahelyett, hogy megint lementem egy PDF-be, megint elküldöm e-mailben, ebben megint módosítom, megint lementem… ezzel végre ki tudjuk kerülni az összes plusz adminisztrációt. Már önmagában ezzel jelentős időt lehet megspórolni. Az idő pedig pénz! Nagyon nem mindegy, hogy az adminisztrációra mennyi időnk megy el!
– sorolta az új rendszer használatával megélt további előnyöket a cégvezető.
AZONNAL LÁTHATÓ EREDMÉNYEK
A cég egyik értékesítő kollégája számolt be az első sikertörténetről, ahol azonnal vásárlás is lett a tranzakcióból. Az új rendszerrel kiküldött árajánlatot az olvasási visszaigazolás után egy telefonbeszélgetés követte. Átbeszélték a projektet, mely során az ügyfélnek további termékigényei merültek fel, s ezeket azonnal be is illesztették az árajánlatba. Az értékesítő kolléga kérte kliensét, hogy frissítse a BRANDOCS ajánlati landing oldalát a böngészőjében, így attól a pillanattól mindketten a módosított ajánlatot látták. Az érdeklődő fél meglepődött, mert ilyennel még nem találkozott, pedig gyakorta vásárol építőanyagokat. Nagyon meggyőző volt számára ez a váratlan fordulat, hogy ennyire gyorsan tudnak reagálni az igényeire. Megkönnyebbült, hogy nem kell számos PDF-ből kivadásznia, hogy melyik a legutolsó, legfrissebb ajánlat, emiatt elég egyetlen link, ami minden változtatás után azonnal frissül. Igény esetén pedig az érdeklődő még kérdéseket is tehet fel a rendszerben. A linken keresztül mindig látja az aktuális árakat, mennyiségeket, a termékeket szöveges és képes formában; végül, de nem utolsó sorban pedig egyetlen kattintással meg tud rendelni mindent.
Ebben a történetben dupla siker is megbújik: ugyanis abban a pillanatban nemcsak az ügyfeleket nyerte meg a BRANDOCS, hanem az értékesítő kollégákat is. Ott látták meg élesben a cég munkatársai, hogy érdemes integrálni az életükbe ezt az innovációt. Megértették, hogy ki kell lépni a komfortzónából és el kell hagyni egyes, már megszokott, időrabló módszereket, egyidejűleg át kell lépni a digitalizáció nyújtotta rendszerezettebb és kényelmesebb mindennapokba.
Hogy kiknek tudom ajánlani a BRANDOCS rendszert? Mindazoknak, akik kereskedelemmel, értékesítéssel, ajánlatkészítéssel foglalkoznak. Ebben a recessziós időszakban nagyon fontos, hogy az ajánlatokat megfelelő módon kezeljük, és ebben ez a rendszer óriási segítséget nyújt. Részemről óriási potenciált látok benne, egyúttal abban is hiszek, hogy általa tényleges extra forgalmat fogunk generálni, amit majd a számok is alátámasztanak.
– összegezte gondolatait a cégvezető.
Felhasználói tapasztalatok alapján a BRANDOCS az értékesítők valódi segítőtársa lehet. Egy olyan program, ami mindent észben tart és a megfelelő időben figyelmeztet a következő lépésekre. Képes az ügyviteli, ezáltal az üzleti folyamatokat magasabb szinten kiszolgálni. A részletes statisztikából fel lehet állítani a vállalat új üzleti stratégiáját. Mind a vásárlók, mind az értékesítők egyetlen kattintással elérik a legfrissebb ajánlatokat. A BRANDOCS használatával értékes idő takarítható meg, amit a folyamatok újragondolására vagy új ügyfelek bevonzására érdemes fordítani. Így jobb eredményeket érhetünk el egy nehezebb időszakban vagy recessziós piaci környezetben is.